Prijavi se Registriraj se

Blog - Ljetovanje u Grčkoj

Erotske priče Ljetovanje u Grčkoj

Ljetovanje u Grčkoj

Željela bih ovdje podijeliti ono što me muči. Nemam se kome obratiti jer se bojim roditelja, bojim se i osude društva u kojem živim. Zajebala sam. Baš sam zajebala. Ako je netko prošao kroz sličnu situaciju ili mi može dati prijateljski savjet, bila bih zahvalna. Ostavit ću svoju e-mail adresu gdje mi možete pisati.

Zovem se Marija i imam osamnaest godina. Zaručena sam već godinu dana za Luku. Moji roditelji i čitava obitelj vrlo su strogi, za neke i staromodni, ali znam da mi žele najbolje. Uče me od malena da živim u čistoći i da trebam čekati do braka. Luka i ja pjevali smo u istoj župi, a naše mame su prijateljice. Zajedno su učlanjene u jednu udrugu koja se bavi promicanjem kršćanskih vrijednosti. Tata mi radi kao ginekolog u jednoj bolnici blizu Črnomerca.

Ne znam zašto, ali stalno razmišljam o seksu. Diram se po noći jer ne mogu izdržati. Luka mi je priznao da masturbira i gleda proste filmove. On čuva moju tajnu i ja njegovu. Priznao mi je da je na maturalcu imao seks. Oprostila sam mu prevaru i uživala u svim detaljima koje mi je ispričao.

Naši roditelji već za nas imaju plan. Luka će u listopadu krenuti na isti privatni ekonomski fakultet kao i njegova braća i zaposliti se u očevoj firmi, a tata je za mene već pronašao posao gdje ću raditi u računovodstvu. Kada se moja mlađa sestra, tata, mama i ja vratimo s ljetovanja u Grčkoj, Luka i ja ćemo se vjenčati. Sala je rezervirana, pozivnice su podijeljene i mamina vjenčanica me čeka da uskočim u nju.

Trebali smo ljetovati u Splitu, ali radi jednog "događaja" koji moj otac smatra sramotnim, odlučio je otkazati rezervaciju. Mama je na kraju odabrala Kretu. Ako se ikada nađete na tom predivnom otoku, posjetiti Agios Nikolaos. Moja mama i sestra otrovale su želudac već prvi dan i tata je bio izvan sebe. Bio je prije svega ljut. Nije htio da i meni propadne ljetovanje, pa mi je dao novce i rekao da pazim na sebe. Odlučila sam malo prošetati, kupati se i čitati.

Upoznala sam na plaži jednog stranca koji me je nagovorio da dođem do njega u hotelsku sobu. Bio je u istom hotelu kao i mi. Davao mi je komplimente, zabavljao me i malo zafrkavao da sam "ukočena". Imao je oko dvadeset i pet godina, visok, vitak i dobro građen. Svidjele su mi se njegove tetovaže po mišićavim nogama. U njegovoj hotelskoj sobi smo se "pohvatali". Stalno je podizao moju haljinu, a ja sam ju spuštala i govorila da nisam spremna. Kada je na silu ugurao prste u mene, ne znam što se desilo, ali mi se cijelo tijelo počelo tresti. Ne znam što je radio s tim prstima, ali nisam željela da stane. Skinuo se gol i nisam mogla skinuti pogled s njegovog uda. Nije bio prevelik, ali je zato bio debeo. Jaja su mu bila teška i velika. Htjela sam ga dotaknuti i okusiti. Probati ono što mi je Luka pričao. Ispričao mi je kako mu je djevojka uzela alat u usta. Sramila sam se jer nisam znala kako, a u toj mojoj neodlučnosti i stenjanju, raširila sam instinktivno noge i zatvorila oči. Uživala sam u svemu što mi radi. Osjetila sam da me je pritisnuo svojim tijelom. Ugurao mi je jezik u usta, a njegov je ukrućeni ud pronašao sam put do moje rupice. Nisam htjela, ne znam zapravo ni sama što sam htjela, ali je bio u meni. Iako je bio nježan, boljelo je. Tijelo mi vibriralo i osjetila sam nevjerojatnu ugodu. Ležali smo zagrljeni i nije ga smetalo što je bilo i malo krvi. Za pola sata bio je opet u meni. Idući dan sam opet došla kod njega u sobu. Uzeo me je još dva puta i dogovorili smo se da dođem sutra nakon ručka da porazgovaramo o svemu. Bilo me je sram pitati, ali htjela sam razgovarati o zaštiti. Rekao je da ga je izvukao van na vrijeme, ali ja sam svejedno u sebi pronašla nekakvu sluz. Kada sam došla ispred njegovih hotelskih vrata, dugo sam kucala, ali nitko nije otvarao. Shvatila sam da je Poljak otišao. Nije mi ostavio niti broj mobitela. Bila sam u panici, ali nisam smjela ništa reći mami. Kada smo se vratili u Zagreb trebala sam dobiti mjesečnicu koncem sedmog mjeseca, na to sam i računala da me ne zadesi na dan vjenčanja, ali mi kasni.. Bojim se da sam trudna. Ne mogu i ne smijem pobaciti, a trebam se udati 13. kolovoza. Što da radim?

Povezane teme

Privlači me osam godina mlađi kolega 2

Privlači me osam godina mlađi kolega 1

Želim ga obrezati za nju

Imao sam u životu par avantura, ali sam oduvijek više preferirao duže veze. Avanture mogu biti zanimljive, možda smo onda i malo otvoreniji u seksu i jednostavno uživamo doslovce u sudaranju tijela, a...

Preljub u martu

Do marta ove godine u mom se životu nije dešavalo ništa posebno. Radim već dvadeset godina u pošti za smiješnu plaću, ali je moja supruga još gore prošla. Izrabljuje ju gazda i jedva dobije sedamst...

TELEFONSKI SEX UŽIVO

SUPER OGLASI

NAJNOVIJI ČLANCI

Savjeti za uspješno upravljanje ljubavnim rivalstvom: Kako prevladati ljubomoru

Savjeti za uspješno upravljanje ljubavnim rivalstvom: Kako prevladati ljubomoru kroz otvorenu komunikacijuLjubavno rivalstvo i ljubomora često su prisutni u međuljudskim odnosima, ali uz prave savjete za uspješno upravljanje ljubavnim rivalstvom, moguće je prevladati negativne emocije i održati zdra...

Pročitaj više

Privlači me osam godina mlađi kolega 2

Drugi dio: Nakon dopisivanja i golišavih fotografija, odlučila sam malo i ja preuzeti inicijativu. Muž mi je bio na službenom putu, klinci su već samostalni i ne moram na njih paziti, pa sam odlučila predložiti svom mladom kolegi da se nađemo. Bila sam spremna s njim podijeliti ako treba i troškov...

Privlači me osam godina mlađi kolega 1

Prvi dio: Radim u jednom osiguranju i upravo vam pišem iz svog ureda. Ovaj tjedan baš sam se teško koncentrirala na klijente budući da sam stalno razmišljala o svom osam godina mlađem kolegi. Par riječi o meni. Nadam se da me nećete osuđivati. Zovem se Kristina. Imam četrdeset i tri godine, radi...

Pročitaj više

Najnoviji forum postovi

Korištenjem ove web stranice pristajete na korištenje kolačića. OK Saznaj više